در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و فراورده‌های جنگلی که میراث گذشتگان برای استفاده بهینه از آن و حق نسل آینده است مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان نور، از اجرای طرح مبارزه با قاچاق فراورده‌های جنگلی و کشف ۱۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ زمان شالیکار افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با اجرای طرح مقابله با قاچاق فراورده‌های جنگلی در این شهرستان موفق به شناسایی ۳ قاچاقچی محصولات جنگلی و محل دپوی چوب‌های قاچاق توسط متهمان شدند.

او از توقیف ۳ وانت نیسان حامل چوب قاچاق در این عملیات نیز خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از مردم و شهروندان، خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و فراورده‌های جنگلی که میراث گذشتگان برای استفاده بهینه از آن و حق نسل آینده است مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند