درصورتی‌ که مسافر هنگام تحویل گرفتن اقامتگاه متوجه شود که مشخصات اقامتگاه با مطالب مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد سامانه میزبان یاب خود را متعهد به عودت تمام هزینه رزرو به مسافر است و این موضوع برای رفاه حال مشتریان تضمین شده است.

 

اقامت آسان و به‌صرفه یکی از چالش‌های سفر به شمار می‌رود و سامانه میزبان یاب در حل این چالش گام برداشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام میزبان یاب، مصیب علی پور بنیان‌گذار میزبان یاب گفت این سامانه در حال حاضر با اهداف و توسعه موارد زیر مشغول به فعالیت است.

گسترش و جذب میزبان‌های بیشتر در تمام نقاط کشور

جذب میزبان بیشتر منفعت بیشتر مسافران: درصورتی‌ که مراکز اقامتی بیشتری در این سامانه جذب شوند مسافرانی که قصد اجاره سوئیت روزانه یا آپارتمان مبله را دارند به‌راحتی می‌توانند از بین مراکز متعدد اقامتی بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند، لذا درصورتی‌ که در شهری اقامتگاه به‌وفور یافت شود و همه اقامتگاه‌ها در یک سامانه متمرکز وجود داشته باشند این موضوع باعث رقابت بین میزبان‌های آن مقصد مسافرتی شده و به‌تبع هر میزبان جهت جذب مسافر بیشتر خدمات خود را با پایین‌ترین نرخ و کیفیت بهتر ارائه می‌دهد که از یک سوء این موضوع به نفع مسافر و از سوی دیگر به جهت تعدد بسیار زیاد مسافر در رزرو اقامتگاه از طریق سامانه میزبان یاب به منفعت میزبان هست به‌نحوی‌ که دیگر واحد اقامتی میزبان خالی نمانده و این خود بازی برد برد هر طرف معامله است.

به‌روزرسانی و تطبیق سامانه میزبان یاب با تکنولوژی‌ها روز دنیا

وی با تشریح برنامه‌های توسعه این سامانه جهت رزرو اقامتگاه در سراسر کشور با تمرکز بر سهولت استفاده مسافر از این سامانه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا در ایجاد اپلیکیشن موبایل در دو پلتفرم ios و android امکان رزرو ساده اقامتگاه از طریق تلفن همراه در دسترس مسافران قرار گرفته است.

 

خدمات ارزش‌افزوده رایگان در سامانه میزبان یاب

در سامانه میزبان مسافران با خیال راحت می‌توانند از خدمات اجاره سوئیت روزانه یا آپارتمان مبله بهره‌مند شوند؛ چرا که سامانه میزبان یاب بر اساس اصول مشتری مداری خود با ارائه خدمات ارزش‌افزوده زیر آسودگی خیال را به ارمغان می‌آورد.

تضمین بازگشت هزینه رزرو

درصورتی‌ که مسافر هنگام تحویل گرفتن اقامتگاه متوجه شود که مشخصات اقامتگاه با مطالب مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد سامانه میزبان یاب خود را متعهد به عودت تمام هزینه رزرو به مسافر است و این موضوع برای رفاه حال مشتریان تضمین شده است.

پرداخت امن: مسافر بعد از رزرو اقامتگاه با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین هزینه رزرو را پرداخت کند و این هزینه تا زمان تحویل اقامتگاه به مسافر نزد سامانه میزبان یاب هست و بر اساس موازین سامانه میزبان یاب هزینه واریزی مسافر در صورت تخلف میزبان و یا عدم تطبیق مشخصات به‌صورت کامل به مسافر عودت داده می‌شود.

تضمین نظافت

سامانه میزبان یاب در راستای ارائه خدمات اجاره سوئیت روزانه و کاشانه مبله و در راستای جلب رضایت‌مندی مسافرانی که قصد رزرو اقامتگاه از این سامانه را دارند از طریق تیم مجرب خود اقدام به آموزش میزبان‌های دارای اقامتگاه در این سامانه کرده است بنابراین تمامی میزبان‌هایی که در این سامانه اقدام به ارائه و اجاره اقامتگاه‌های خود می‌کنند ملزم به رعایت قوانین مربوطه بوده و آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

سامانه میزبان یاب به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خدمت‌رسان تمامی مسافرانی است که قصد اجاره اقامتگاه را دارند، تیم پشتیبانی میزبان یاب به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات رزرو اقامتگاه مسافران هستند.

یکی از مهم‌ترین مسائل برای مسافرت اقامتگاه است که می‌توان به‌راحتی با استفاده از اپلیکیشن یا سامانه میزبان یاب و فقط با داشتن اینترنت آن را رزرو کنید و با خیال آسوده به مقصد موردنظر خود سفر کنید در سامانه میزبان یاب ضمن اینکه می‌توانید اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید، اطلاعات جاذبه‌های گردشگری مقصد موردنظر خودتان رو ببینید و اگر تمایل داشتید به جاذبه‌های گردشگری مقصدی که می‌خواهید به آن سفر کنید سری بزنید البته لازم است بدانید پس از پایان اقامت شما در اقامتگاه کارشناسان میزبان یاب جهت ارزیابی اقامتگاه با شما تماس می‌گیرند تا نحوه برخورد و سایر موارد مربوط به کنترل کیفی اقامتگاه را با شما بررسی کنند و از نظرات شما جهت بهره‌وری و ارتقا بهتر سامانه و میزبان استفاده کنند، خود شما هم می‌توانید نظر خود را در مورد اقامتگاه در سامانه ثبت کنید.